June 30, 2009

nengok wayang

salam. semalam nengok citer transformer revenge of the fallen bersama anak ngan wife aku kat jusco tebrau. pergghhhh... citer dia memang best tahap gaban la aku cakap. ini la first time aku nengok wayang semenjak aku ada anak. nak dekat 3 tahun setengah tak pegi wayang. maklum la... dah ada anak ni sudah sikit nak bergerak. ni anak aku dah besar sikit dah boleh dah nengok wayang.
boleh dikatakan full house jugak la semalam. ramai jugak aku nengok yang masing masing bawak anak diorang nengok citer transformer ni. anak aku ni 10 minit pertama ok je duduk diam nengok citer. pastu sibuk nak berdiri la, nak duduk atas riba aku la. nasib baik dia takde kata nak buang air. puas hati jugak dapat anak bini aku gi tengok wayang ni. dah lama tak nengok wayang beb.

anak aku sedang menyedut air milo yang berharga rm.2.50. wife aku tengah pegang popcorn berharga rm6.00. huhuhuhu...

anak aku bergambar bersama ngan poster transformer


No comments:

Post a Comment