June 23, 2009

durian time...

salam. semalam berlangsung acara makan durian kat depan opis aku. durian tu aku beli kat muar. maklum la... sekarang muarkan musim durian. kebetulan aku ada pergi site kat muar, so aku singgah la kat muar untuk beli durian buat budak budak opis. ada dekat 30 biji aku beli. berapa hinggit korang semua tak yah tau. peergh.. dia punya rasa nangkap kepala hotak beb. pas makan durian main pulak badminton, mak aihhh.. terasa lembab je main sebab aku dah bedal dekat tiga bijik durian. kentut pun dah bau durian dah. so pada sesiapa yang terasa nak makan durian, inilah masanya sebab johor sekarang tengah mengila dengan durian.. adios..

aku sedang memilih durian untuk dimakan

antara budak budak opis yang sedang membaham durian dengan rakus sekali..

abang zul... tukang kopek durian...

No comments:

Post a Comment