March 04, 2009

teringat teman lama

salam. beberapa malam lepas bang sudin ajak aku pegi pasar borong beli ikan. aku terasa pelik jugak, ada macam benda tak cukup je... aku pikir pikir balik rupa rupanya member aku bijai takde ngan kitaorang... sedih jugak.
biasanya si bijai nilah yang dok mengusung aku pegi pasar borong beli ikan. biasanya aku tak beli pun ikan kat pasar borong tu.. sesekali je aku beli pasal aku biasanya beli makan malam kat kedai je. maklumlah kami suami isteri bekerja.
lepas aku beli ikan ngan bang sudin kitaorang pun ngepot kat port kitaorang... mana lagi restoran rosmerahlah.... duduk ngeteh sambil bercerita tentang macam macam perkara. sempat jugak aku buat miss call kat bijai kat arab... tiba tiba dia tepon balik (dia tepon pakai internet ... free). lepas ngeteh aku lepak kat rumah bang sudin pulak sebab nak skyping ngan bijai kat arab.
akhirnya dapat jugak aku nengok wajah bijai setelah kali terakhir kitaorang berjumpa kat umah dia hari tu. aku nengok dia ok je. zahir mungkin ok kot... batin je mungkin tersiksa. maklumlah berjauhan ngan isteri (lu orang pikirlah sendiri ye).
malam semalam ada game. the gunners menang lawan west brom albion... 3-1. hujung minggu ni ada game FA cup. hopefully the gunners will proceed to the next round... (peh.. sesekali cakap omputih). oklah kawan kawan ada masa aku update lagi... adios...

No comments:

Post a Comment