February 27, 2009

nak gi keje kawin

salam. minggu ni aku agak sibuk jugak. kena pegi banyak tempat. kena site meeting, site inspection, site visit dan macam macam sitelah.... ada site kat muar, ada site kat segamat dan beberapa tempat yang berdekatan ngan opis aku.
hujung minggu ni ada keje kahwin kat segamat (rumah anak sedara abah aku). aku kena pegi sebab masa keje kahwin adik beradik aku dia musti datang awal sehari untuk tolong mak aku. petang sabtu aku turun muar dulu. tidur umah adik abah aku. pagi ahad baru nak gerak ke segamat. bini aku awal awal dah cakap nak singgah air hitam nak beli bunga. aku ikut je (konpom duit aku kena pangkah punya).
minggu ni ada EPL tapi tak tau nak tengok kat mana. Rumah makcik aku tu ada astro tapi takde channel sport pulak. aku penah juga sekali hari tu cari kedai mamak kat muar... tapi tak jumpa pun. member aku bang sudin yang kat KL tu tak taulah balik JB ke tak.
oklah pada semua kawan kawan aku keep in touch ok... adios...

No comments:

Post a Comment