March 17, 2009

khas untuk peminat Manchester United

salam. saya ada sorang kawan, nama dia sudin. dia ni penyokong maut manchester united. kalau aku nengok bola dengan dia mesti emosional. tak kiralah main ngan team mana pun. nak nak kalau team dia kalah. kalah pulak dengan arsenal. hahahaha... korang ingat tak semasa MU kalah ngan Arsenal hari tu... alah yang kalah 2-1 tuh...
haaa... game tu aku tengok bertiga.. aku, bang sudin ngan bijai. lepas game dia diam je... aku pun malas nak taruk banyak banyak. buat dia tembak aku mampus aku...
tapi memang dalam banyak banyak team... team MU nilah yang paling best nak taruk masa kalah pasal team MU ni jarang kalah. lainlah macam team lain... kalah ni dah sebahagian daripada rutin dah. arsenal jarang kalah, cuma seri je memanjang. kadang kadang frust jugak. nak buat camne dah team ni yang aku sokong.
aku nengok blog bang sudin tengok bola kat sunway hari tu macam best je. takpelah bang sudin, ada rejeki kita nengok game arsenal lwn MU together gether. baru ko tau di atas langit ada langit lagi.. hahahaha....
pagi ni ada game lawan Hull. harap menang untuk jumpa chealsea separuh akhir nanti. rasa rasanya aku nak layan kot. malam ni tidur awal sikit. oklah buat sapa sapa yang sokong MU team korang memang lauk.... lauk asam pedang taruk terung , bendir, tomato ngan daun kesum... pehhhhh niqmat..... adios...
rafael benitez : kalau dah nama asam pedas.... terima jelah...

alex fergusen : aku dah cakap main betul betul... apa yang ko main ni....???
rooney : ellehhhh... ko cakap pandai... mainlah kalau terrer (dalam hati)






No comments:

Post a Comment