March 18, 2009

menang jugak akhirnya

salam. semalam ada game FA cup lawan Hull City. Naik tension aku tengok Hull main. Hull score dulu 1-0. aku tengok Hull lepas score sebijik terus berkampung kat gol sendiri.
masa nak habis separuh masa anak aku tersedar. anak aku ni bukan boleh kalau aku bangun dari katil, tau je aku takde kat sebelah. aku pun layan tepuk, aku nengok mata dia dah pejam, aku pun bangun slow slow..... baru nak bukak pintu bilik dia dah menjerit... ayah.. ayah... aduh... budak ni tak tau ke aku nak nengok bola.
at last aku buatkan susu... tepuk tepuk dia (naik lenguh tangan aku) ... last last dia tidur. second half aku nengok arsenal dah start menyerang. dengan kemasukan nasri ngan bendtner menambah sengat dibahagian hadapan. bermula dengan gerakan bendtner gol pertama arsenal dihasilkan. lepas tu adalah dua tiga peluang terlepas depan gol...
dah nak habis masa dapat pulak free kick tak jauh dari kotak penalti. nasri sungkit bola kehadapan pintu gol dan keeper cuba tepis tapi bola kebelakang keeper... gallas menanduk bola tu ke gawang gol dan gol kedua tercipta (tapi aku rasa masa tu gallas offside tapi pedulik apa janji gol).
so lepas ni arsenal akan jumpa chealsea di stadium wembley. MU plak jumpa everton. hopefully dapat jumpa MU di final. so to gunners supporter... keep the faith... adios...

No comments:

Post a Comment