February 16, 2009

selamat jalan my prend...

salam.... dua hari aku tak keje... duduk melepak kat rumah. member aku ijai hari ni nak fly ke arab. petang ni naik dari senai airport pastu transit kat KLIA baru gerak ke arab.. nasib ko lah ijai... selamat berjuang... sempatlah jugak belanja makan kat mamak.. (nanti ko akan merindui mee goreng mamak kat sana) so pesan aku pada ijai, belajo belajolah hidup bujang.. ko tu bukannya tau masak so ko bedal je apa apa nak masak.. lama lama musti ko terer.
lepas ni aku musti boring ko takde... kawan aku yang sorang lagi keje KL (tapi minggu ni ada kat JB) sesekali dia balik JB, tapi nak kacau selalu pun tak bleh pasal dia pun nak bersama sama ngan family dia jugak... nampaknya aku kena adjust life style aku... (sedihnya lepas ni ngeteh sorang sorang)
takpelah yang bagusnya aku akan spent lebih masa ngan family aku.. boleh kayuh teksi puas puas.(cari duit tambah kaya) oklah aku dah nak start keje dah ni.. boss dah ke hulu ke hilir belakang aku ni.. macam perli je suruh aku buat keje ... huhuhu... ok up up and the way...

No comments:

Post a Comment