February 24, 2009

seharian bekerja...

salam.. maaf, tak sempat nak update blog aku ni sebab aku dua hari pegi site inspection (jumaat 20/2 ngan isnin 23/2 kat Kesang, Muar. Nak update tak sempat sebab biasanya aku update blog aku kat opis (laptop takde... kesian aku.. huhuhu...)
aku masih tak berkesempatan nak mengechat ngan bijai sebab masing masing sibuk... nanti nantilah kalau bijai dah semtle keje kat sana kita mengechat ye bijai... aku pun dalam perancangan nak belik lap top.. tengah ngompol duit ni, tak taulah bila dapat... tidur dah termimpi mimpi dah pakai lap top dah ni...
kawan aku yang sorang lagi tiba tiba je balik KL hari tu.. (bang sudinlah tu...) aku baru nak ajak ngeteh kat port kitaorang, aku call dia kata dah balik ke KL.. mungkin ada benda urgent yang dia nak kena semtlekan.. takpelah.. terpaksa aku mengeteh dengan diri sendiri...
rasa boring jugak bijai takde... biasanya dua tiga hari mesti sekali dok ngeteh kat port kitaorang... itu hari last ngeteh ngan bang sudin aku terasa bijai takde.. biasanya aku minum bertiga... rasa sunyi pulak bijai takde... takpelah bijai... nanti ko balik ke tanahair kita ngeteh puas puas (tu pun nak kena tunggu lagi 5 bulan lebih... kalau boleh baliklah.. huhuhu...)
oklah dah nak start buat keje dah. pada semua keep doing the good thing... ok up up and the way...

No comments:

Post a Comment