February 25, 2009

penatnya...

kawasan sungai....

dalam sungai tu ada ikan kelah... tapi diharamkan memancing...


jinak nak mampus tupai ni...

salam. aku baru sampai opis. perjalanan menuju ke taman negara amat memenatkan. jalan belok belok, naik bukit turun bukit. nak muntah aku dibuatnya.
tempat yang dicadangkan untuk membuat tapak chalet yang baru ni nampak ok. bersebelahan dengan tapak yang telah sedia ada. ikut perancangan akhir tahun ni siap. kalau siap akhir tahun ni aku ingat nak buat proposal pada boss aku buat trip pegi sana.
tempat ni sesuai untuk orang yang berkeluarga (yang bujang sendiri mau ingatlah yeee). ada anak sungai, penuh dengan ikan kelah. tupai kat situ pun jinak, aku siap bagi makan keropok pun dia sapu. oklah aku ada sertakan gambar kat sana. korang enjoy jelah nengok gambar tu ye.. oklah aku pun dah nak balik ni... ok adois....

No comments:

Post a Comment