November 24, 2009

lambaian kaabah

salam. baru beberapa minit lepas aku dapat panggilan daripada best pren aku bijai yang bekerja di arab saudi. dah lama jugak aku tak berborak dengan dia. maklumlah masing masing sibuk dengan tanggungjawab.
alhamdullilah, bijai akan dapat dan pergi menunaikan ibadah haji tahun ni. aku cuma berdoa agar bijai dianugerahkan dengan haji yang mabrur. amin.... mungkin dah rezeki dia sebab dah terlanjur bekerja disana alang alang boleh buat haji sekali.
cuma aku berfikir sendiri bila agaknya aku dapat pergi menunaikan haji.... at least dapat pegi buat umrah pun dah kira ok dah. insyaallah, aku sentiasa berdoa semoga aku dipermudahkan rezeki supaya aku dapat menjejakkan kaki aku ke tanah suci mekah satu hari nanti. amin ya rabbal alamin.....

p/s : selamat menunaikan haji pada Norezal Bin Othman... Moga mendapat haji yang mabrur..... (ada jugak member aku yang dah jadi haji...)

kaabah.... insyaallah satu hari aku akan menziarahimu.....

No comments:

Post a Comment