July 06, 2009

reunion d' nelayan

salam. malam sabtu lepas ada majlis reunion kat restoran nelayan kat tasik titiwangsa, kuala lumpur. alhamdullillah, ramai jugak budak budak yang satu badge ngan aku turun. antara yang turun malam tu ujang N9, muni, anur, lan, zamari, isma, asrul, adee aka pak malau, demang, lebai. majlis malam tu anjuran bekas budak LSB (kira freshie aku masa kat IKM dulu)
yang aku kenal masa malam tu lynn (sebab aku selalu chat ngan dia, hehehehe), mai (ini laki laki tau bukan wanita) sukmat dan ada beberapa orang lagi yang aku lupa nama diorang. aku ucapkan tahniah pada committee yang telah bertungkud lumus untuk menjayakan majlis malam tersebut.
kira ok la dengan bayaran sebanyak rm40 majlis tersebut dapat berlangsung dengan lancar.
makanannya juga ok la. ada steamboat, nasi minyak, asam pedas, ayam, sayur, desert dan bermacam macam lagi. kebetulan malam tu ada jugak beberapa majlis berlangsung ditempat tersebut. so secara automatiknya ramai la orang malam tu.

daging masak kari ngan ayam masak merah... dah macam gi kerja kahwin dah...

antara bahan bahan utama untuk steamboat.. udang, sotong ngan sayur sawi jepun

barisan fishball untuk dimelantakkan malam tersebut

sayur campur ngan tahu masak apa ntah aku tak tau..

ketam, sayur kobis ngan ikan pari???? (ada ke orang makan steamboat ngan ikan pari???)

pencuci mulut

ni dia.. setelah dicampur dan dimasak beginilah nasib steamboat yang kitaorang bedal malam tu..

gambar ngan kawan kawan aku upload nanti... tak sempat nak upload..

p/s : terima kasih ngan bang sudin sebab sponsor penginapan ngan pengangkutan selama aku ada kat KL....

No comments:

Post a Comment