July 07, 2009

lunch @ kg. baru KL

salam. tengahari masa aku kat KL hari tu sempat jugak la best prend aku bang sudin ajak lunch kat kg. baru. lauk punya la banyak sampai tak tau aku nak amik yang mana. semua nampak sedap. at last aku amik nasi, ulam ngan kuah je pasal aku dah amik ikan bakar. aku kalau lauk banyak sangat naik pening aku nak makan yang mana satu.
satu je masalah kat sini iaitu PARKING. nasib baiklah masa aku sampai tu sempat jugak dapat parking yang dekat dengan kedai tersebut. aku ada upload gambar lauk pauk yang aku amik kat sana tempoh hari. korang tengok jelah...

sign board nama kedai kat kg. baru tu...

ramai jugak yang makan masa tu walaupun jam baru pukul 11:30 pagi

antara ikan bakar yang disediakan

ni pun ikan bakar jugak...

ulam ulaman.. ada jantung pisang, petai, kacang botol dan macam macam lagi la....

No comments:

Post a Comment