May 06, 2009

hatinya jadi tertekan...

salam. aku pagi ni hati panas je. maklumlah team aku kalah, kalah pulak dengan MU. apalah nasib badan. aku kat opis ni dah macam telinga gajah dah, tadah je kutukan daripada macha macha MU yang ada kat opis ni. aku rasa macam nak penerajang je diorang, nak smackdown pun ada.
tapi bila difikir fikirkan, itulah adat bola sepak. ada menang, ada kalah. tapi takpe walaupun arsenal kalah 100-0 sekalipun aku akan sokong team ni. tak kiralah macha macha MU nak cakap apa. arsenal tetap team peberet aku. aku rasa dah empat taun dah arsenal tak menang apa apa piala. aku harap next season arsenal bolehlah menjuarai sekurang kurang satu piala (tak kisahlah janji piala)
season ni arsenal ada sedikit peningkatan. takpe walaupun arsenal dibarisi pemain pemain muda aku masih menaruh harapan yang team kesayangan aku ini akan meningkatkan prestasi tahun depan. buat bang sudin, congrats pasal MU menang. lepas ni game EPL tinggal 3 game je lagi. arsenal jumpa chealsea, MU ngan stoke city last game. pas tu takde EPL. so pakat ramai ramai kita gentel telor kat umah. kalau korang malas gentel telor korang, korang gentel la apa apa yang boleh digentel. baik baik gentel.... jangan sampai tersentel.... adios..

No comments:

Post a Comment