October 05, 2009

berjumpa kembali.

bismillah...

salam. lama jugak la aku tak update blog aku ni. rasa rasanya nak puasa hari tu aku last update blog aku. bukan tak nak update tapi aku sibuk dengan tugasan tugasan yang tak pernah habis. melayan kerenah kawan kawan ngan keluarga aku. mana sibuk dengan puasa lagi...
beberapa hari lalu aku telah menyambut hari lahir aku yang ke..... (macam artis la pulak kena rahsiakan tarikh lahir). best pren aku bijai dah balik arab dah. maklumlah, mencari rezeki sampai sana. tapi kali ni dia bawak semua family dia sekali. bagus jugak dia bawak family dia ke sana. at least sakit pening family dia ada depan mata.
best pren aku sorang lagi akan dipindahkan ke sarawak. so secara ilmiahnya aku telah kehilangan dua orang best pren aku buat sementara. nak buat camne, masing masing ada tanggungjawab dan tugasan. tapi takpe insyaallah kita orang akan berjumpa lagi.
so buat kawan kawan semua yang masih ada disemenanjung malaysia ni, ingat ingat la aku kat sini. insyallah nanti aku uploadkan gambar masa hari raya hari tu... adios....

No comments:

Post a Comment