October 19, 2009

bang bang boom






salam. hujung minggu lepas aku ada attend satu wedding cousin aku kat batu pahat. alhamdulillah semuanya berjalan lancar. rumah cousin aku ni buat wedding pakai catering. dari masak sampai la kepada basuh pinggan... orang rewang... semuanya diuruskan oleh pihak yang menerima catering.
bagus jugak cousin aku buat camni. at least family yang jauh jauh tu datang tak payah la nak menyusahkan diri tolong. bukannya apa cuma kalau semua pihak catering dah buat semuanya, at least saudara mara semuanya dapat relax sikit.
dalam pukul 2:00 camtu ada bebudak dari rancangan BANG BANG BOOM datang menerjah. aku pun pelik jugak camne la crew crew ni boleh sampai kat wedding cousin aku ni..? rupa rupanya dioarang ada buat pengambaran kat sekitar batu pahat.
so diaorang raound round dan terus terjah ke wedding cousin aku ni. ok la jugak, sempat jugak la aku berborak dengan si amat ngan azahari tu. pecah perut la jugak berborak dengan diaorang. budak dua ekor ni mamang lawak gila. cuma aku tak jumpa si bobo tu sebab si amat cakap dia MC. ntah ye ntah tidak je. dioarang datang makan je, pastu diorang terus beredar.
aku balik dalam pukul 4:00 petang sebab hari ahad mentua aku nak datang rumah pasal nak dekat tiga minggu jugak dioarang tak jumpa ngan anak aku. dah rindu sangat kot.. ok la prend... adios...

No comments:

Post a Comment