April 14, 2009

minggu yang bercampur baur

salam. agak lama juga aku tak mengupdatekan blog aku ni. aku tau tau kenapa aku rasa macam takde mood je nak update. perasaan aku bercampur baur untuk update blog aku.
minggu lepas arsenal ada beberapa game. champion league arsenal seri 1-1 dengan villareal. nasib baik first game main kat villareal. ada peluang untuk taruk villareal kat emirates nanti. hari sabtu ada lawan wigan tapi hampeh takde live. dah la takde live, siaran tertunda pun takde. aduh... menyirap aku.
minggu ni pulak road tax kete mati.. hehehehe ... duit lagi. dah standby untuk duit road tax, ada pulak saman. siap kena black list lagi. hahahaha... tak guna punya PDRM asyik nak menyaman ke kerjanya. satu saman speed trap (kena tembak) satu lagi saman menghalang lalulintas.
aku hati panas je. dah la tengah kelembapan ekonomi, kena pulak saman. nak buat camne, kena bayarlah jugak. kalau tak bayar sampai bila road tax kete aku tak boleh renew. tapi alhamdullilah, aku berjaya jugak bayar saman tersebut.
nampaknya bulan ni aku struggle sikitlah. nasib baik aku ada isteri yang memahami situasi aku. insyaalah kalau aku ada rezeki lebih akan aku balas semua kebaikan yang telah isteri aku curahkan kepada aku. cuma masa menentukan.
so aku harap lepas ni aku akan lebih tabah untuk menjalani hidup yang penuh dugaan ini. mungkin selama ini aku kurang bersyukur dengan nikmat yang diberikan kepada aku. so pada kawan kawan, bersyukurlah dengan apa yang ada pada diri kita.... adios

No comments:

Post a Comment