April 19, 2009

akhirnya tewas juga...

salam. semalam ada game FA cup separuh akhir. ahhhh... arsenal kalah ngan chealsea 1-2. kecewa betullah aku. dah la semalam umah aku takde karen, terpaksa aku nengok kat umah bang sudin.
diawal perlawanan ok je arsenal menyerang. aku nengok keeper arsenal agak gugup. maklumlah second keeper sebab ganti alumnia yang cedera. defender pun ramai yang injured. sagna, clichy ngan gallas tak main. so chealsea mengambil kesempatan daripada ketiadaan defender tersebut.
so aku malas nak ulas kekalahan arsenal sebenarnya tapi biasa la adat perlawanan ada yang kalah. yang kalah pulak arsenal. aduh... hati panas je. takpe lepas ni tinggal champions league je harapan arsenal untuk merangkul kejuraaa. komon arsenal... kasi menang sama MU. so pada all the gunners fan.. keep the faith. adios..

No comments:

Post a Comment