August 17, 2009

GUNNERS RULEZ...

salam. minggu lepas EPL berlangsung balik selepas beberapa bulan berhenti rehat. team kesayangan aku Arsenal first game jumpa Everton kat tempat lawan. aku rasa semacam juga masa sepak mula tu. maklumlah, semenjak pemergiaan adibahyor dan toure ke manchester city adakah arsenal boleh survive?
rupa rupanya tanggapan aku meleset sekali. arsenal berjaya membelasah dan mengkendurikan (ayat baru ni) team everton ni dengan jaringan 6-1. pehhh, macam tak percaya je. ni baru first game ni. aku nengok bahagian midfield arsenal ada peningkatan. aku suka tengok denilson dengan alex song, mereka ada menunjukkan peningkatan.
arsenal ada beli central defender, bekas captain ajax iaitu thomas vermalen. fuh... dia partner pulak dengan galas.... settle.
ada jugak player yang injured seperti rocisky, walcott dan beberapa orang lagi. kalau si walcott ni main masa lawan everton tu, confirm boleh menang lebih lagi. tapi apa apa hal arsenal tak boleh mendabik dada lagi. ni baru first game. ada lagi 37 game lagi untuk dilalui lagi. tengah minggu ni ada qualifiying champion league. mudah mudahan berjaya la ye....

No comments:

Post a Comment